10 Temmuz 2010 Cumartesi

Çufçufun ardından ....

böyle bir konuyla içinizi karartmak istemezdim aslında


ama yazmamı da engelleyemiyorum

dün gece annemlerde iftar yemeğindeyken, neil aradı

haluk dedi, bizim çufçuf hakan var ya

evet dedim,

bugün kalp krizinden vefat etti, yarın cenazesi var

öylece kaldım

1986-1998 seneleri arasında Netaş'ta çalıştığım dönem ve çufçuf R&D de

ben de 1991 senesinde müşteri hizmetlerinden, R&D 'ye transfer oluyorum

o zamanlar 200 kişi civarı, çufçuf hakan'da Domestik R&D'de tasarımcı

bizim R&D'de meltem diye şeker mi şeker bir kız arkadaşımız var

sevdiler birbirlerini evlendiler

1998 senesine kadar birlikte çalıştık, dünya tatlısı iki insan

çufçuf'da öyle yaşlı birisi değil, 1962'li bildiğim kadarıyla

bir çok ölüm duyarsınız da, sadece başı sağolsun dersiniz

ama yakınınızdan birisiyse, hele aynı yaş grubundaysanız

hem onu hem kendinizi düşünürsünüz

kurduğunuz ama gerçekleşemeyen hayallerinizi, yapmak isteyipte yapamadıklarınızı

kim bilir ne planları vardı, yazlığı vardı Dikili taraflarında, onu satmaya gitmiş ve orada kalp krizi geçirmiş

ve vefat etmiş

ölüm gerçekten çok acı, düşünsenize yoksunuz artık, yaşam devam ediyor ama sizsiz....

başımız sağ olsun

umarım arzu ettiği gibi yaşamıştır

paylaşmak istedim............