23 Temmuz 2010 Cuma

Dubrovnik ... bekle bizi geliyoruz :)

Ve mutlu son :)

Sonunda tatil için kararı dün gece Ortaköy'de verdik ve uçak biletlerimizi aldık.

Pınar ile birlikte sevgili dostlarımız Recep, Deniz, Yekta, Belgin ve Bade ile dün gece yaptığımız toplantı sonucunda tatil için HIRVATİSTAN'ı seçmeye karar verdik. Biletlerimizi bugün hallettik ve Allah'tan büyük bir mani çıkmazsa hep birlikte 1 Ağustos Pazar sabahı saat 05:35'te Dubrovnik'e uçuyoruz. 8 Ağustus Pazar sabahı saat 07:35 uçağı ile de dönüyoruz.

Aslında bu birlikte geçireceğimiz tatilin bir hikayesi var, kısaca biraz bahsetmek istiyorum.

Bundan üç dört ay önce Recep ile birlikte tatili birlikte yapalım kararı almış ve Adriyatik kıyılarına gidelim demiştik, ama bir takım bazı talihsiz olaylardan dolayı tatil planımızı ertelemiştik.

Geçen hafta sonu Yekta ve Belgin ile birlikte İğneada'da tatil planlarını konuşurken, benzer durumları Yekta ile Belgin'in de yaşadığına şahit olduk. Onlar da önce Yunan Adaları, sonra Mısır, sonra Türkiye içinde tatil köyü falan derken, Kıbrıs Salami Bay'a gitmeye karar vermişler.

Oraya ödeyecekleri meblağı duyunca, Pınar ile birlikte o paraya değmeyeceğine, aynı paraya, hatta daha ucuza Yurt Dışı turlarına katılabileceklerini konuştuk, biz güya onlara yol gösterirken, önce Hırvatistan, sonra Bangkok' döndük, gecenin heyecanı ile de bir baktık ki biz de gidiyoruz, ya durun belki Recep'ler de gelir dedik, aradık, tamam uyarız dediler.

Döner dönmez Yekta, Belgin, Bade ve ben, öncelikle Bangkok turlarını araştırdık ama hüsran, çok pahalı. Sonrasında da Hırvatistan turlarını araştırdık.

Ama yine hüsran, çünkü en ucuz tur 700 - 800 Euro'dan başlıyor.

Yurt Dışı tecrübelerimize bakarak, sadece uçak bileti alıp, biraz maceracı bir tatil fikri oluşturunca, en son kararı vermek üzere dediğim gibi dün toplandık. Tura katılacak yedi kişinin de sonuçta aynı doğrultuda olması lazım ki, sorunsuz ve stressiz bir tatil yaşayalım.

Aynen düşündüğümüz gibi oldu, internetten bulduğumuz bir şirketten biletlerimizi, orada kiralayacağımzı aracı ve yapacaklarımızı anlatan  minik bir sunu hazırladım, dostlarıma sundum, on dakika sonra  7 de 7 kabul oyu ile mutlu sona ulaştık :)

Şimdi, bir haftamız var hareket için, eminim bugünden itibaren hepimiz Hırvatistan ve Adalar hakında oldukça detaylı bilgiler toplayacak, gezi rehberleri alınacak. Bloglar okunacak.

Macera dolu bir tur olacak dedim, çünkü hepimiz sadece bir sırt çantası ile çıkmaya karar verdik, bir tek otel rezervasyonu yapmadık, nerede kaç gün kalacağımızı bile bilmiyoruz. Bildiğimiz tek bir şey, 1 Ağustos Pazar sabahı bu yedi kişi Atatürk Havaalanından 05:35'te Dubrovnik'e uçuyor :)

Döndüğümde detaylı seyahat notları yazacağıma emin olabilirsiniz ve tabi ki ekinde yüzlerce çekilmiş fotoğraflar eşliğinde.