18 Ağustos 2010 Çarşamba

Bumerang, Yazarkafem ve Okunmanın keyfi ....

Blogumu devreye sokup yazılarımı yerleştirdikten sonra Facebook dışında acaba nasıl daha fazla okunabilrir diye araştırma yaparken BUMERANG'ı keşfettim.
Bumerang bir hurriyet.com.tr kuruluşu, tamamen ücretsiz, içinde bir çok farklı yenilik barındıran bir web sitesi, adresi http://bumerang.hurriyet.com.tr

Bumerang'ı incelerken içindeki ana menülerden birisi de YAZARKAFEM, blogunuzu refere ederek yazdığınız yazıları buraya gönderebiliyor ve geniş bir kitleye içeriğinizi sunmuş oluyorsunuz. 

Ben de önce hurriyet.com.tr ve sonra Bumerang'a üye oldum ve yazılarımdan bir kaç tane gönderdim. Denetimden geçtikten sonra yazım yayınlandı, ilk gün istatistiklere çok bakmadım, ancak ertesi gün baktığımda sonuç şaşırtıcıydı, 100den fazla okunma gözüküyordu,  ayın 13ünde yayınladığım yazıya bu kadar yüksek okunma alınca, diğer yazılarımdan da göndermeye başladım. 
  
13 - 18 Eylül arası sadece Dalmaçya gezisi hakkında yazdığım yazı şu ana kadar 672 kere okunmuş durumda, diğer yazılarımı da yavaş yavaş göndermete başladım. İlgi çeken yazılar hemen okunmaya başlıyordu. Şu anda toplamda 903 tıklanma sayısına ulaşmış durumda.
Bunu neden üzerine basa basa yazıyorum, sonuçta blogları olan bir çok arkadaşım var, okunmak güzel bir şey, daha geniş kitlelere kendini duyurabilmek önemli. O yüzden verdiğim adreslere üye olurlarsa bloglarının ve yazılarının okunma oranı artacaktır, ha bu benim için önemli değil diye düşünüyorsanız zaten bir şey yapmanıza gerek yok.
İlgili adres : http://www.yazarkafe.com
Ben yazılarımın okunmasını seviyorum, artı-eksi yorumlar, eleştiriler almakta hoşuma gidiyor. O yüzden benim gibi önemseyen arkadaşarım varsa hemen kaydolsun :)
Bu arada facebook'ta duyurduğum gibi tıklanma ve okunma oranlarınıza göre hurriyet.com.tr adresinde de blogunuzun ve yazılarınızın yayınlanması keyifli oluyor. 
Ücretsiz sunulan bu olanak sayesinde eminim kaliteli bloglar öne geçecektir. Bu hizmeti sağlayan hurriyet.com.tr 'a da teşekkürlerimi sunuyorum.
Sevgilerimle,
Haluk 
18.07.2010 11:35
--------------------------------------------------------------
Gönderilen Toplam İçerik 27 Onay Bekleyen 13
Onaylanan 14 Reddedilen 0
Onaylanma Oranı %51,85 Toplam Tıklanma Sayısı 903