12 Ağustos 2010 Perşembe

Kitap - Tavsiye : Öğretmenim Mori'yle Salı buluşmaları

Bu kitabı arkadaşım Arzu bana doğum günü hediyesi olarak vermişti. Bir çırpıda okuduğum bir kitap oldu. Bu kitaptan aslında yazılarımda çok alıntı yaptım ama kitabı hiç bir zaman tanıtmadım.

Demin Mori'nin kitabından yine ölüm üzerine yazı yazınca aklıma sizlere bu kitabı tavsiye etmek geldi.

Mori aslında ölmek üzere olan bir yaşam öğretmeni, üniversitede bir profesör, sınıfında olan bir öğrencisi ( Mitch Albom ) ile hayat üzerine her Salı hayat ve yaşam üzerine buluşup konuşuyorlar. Öğrencisi için bu bir tez.

Mori ve öğrencisi yaşamın içindeki bir çok farklı konuda konuşuyorlar; Yaşam, Evlilik, Aile, Toplum, Merhamet, Ölüm, Korku, Yaşlanma, Pişmanlıklar, Para ...

Mori deneyimlerini ve düşüncelerini aktarıyor. Ayrıca bugün araştırırken de öğrendim ki bir de filmini çekmişler, hemen onu da temin etmeye çalışacağım.

Mori'nin düşüncelerini tamamen paylaşmayabilirsiniz belki ama bir çok konuda söylediklerini dikkate almakta fayda olacağını düşünüyorum.

Özetle; okumayı seven ve güncel yaşamda karşımıza çıkan bir çok konuda fikir yürütebilmemiz açısından içeriği zengin bir kitap olarak tavsiye ediyorum.

Sevgilerimle,
Haluk
12.08.2010 13:15