15 Eylül 2010 Çarşamba

Yılmaz Özdil hakkında ....

Son yılların en gözde yazarı Yılmaz Özdil. Facebook'tan tutun da internette nereye el atsanız Yılmaz Özdil hakkında kurulmuş fan grupları, sayfalar, anlatımlar, yazıları, yazılarına yorumlar, küfürler, takkdirler, tehditler bulabilirsiniz.

Ben de bir Yılmaz Özdil fanatiğiyim. Facebook'ta 1 Kadın - 1 Erkek dizisi paylaşımlarından sonra en çok paylaşılan şeyin Yılmaz Özdil'in yazıları olduğunu düşünüyorum. Az değil, binin üzerinde arkadaşım var listemde, bu kişilerin ortak paylaşımlarını az çok kendi profilimden görebiliyorum, bu yüzden bu istatistiği rahat verebiliyorum.

Yılmaz Özdil'i bu kadar severken, hele İzmir yazılarını keyifle okurken düşündüm. İyi tamam  ben  ve bir çok ama gerçekten bir çok arkadaşım bu adamı çok seviyoruz ama ne kadar tanıyoruz? Eh kişisel olarak gidip Yılmaz Bey biz seni tanımak istiyoruz, bize hayat hikayenizi anlatır mısın diye soracak durumda olmadığımıza göre, çare İnternet dedim ve Yılmaz Özdil'i biraz daha iyi tanıyabilmek için İnternette araştırma yaptım.

Önce google'a YILMAZ OZDIL yazdım, 277.000 sonuç geldi, sanırım hepsi Yılmaz Özdil değildir diye düşündüm, öyle ya hepsini kontrol edebilme şansım yok ama ilk bir kaç binden sonra Yılmaz da geliyor, Ozdil de, eh Türkiye'de bir tane Yılmaz Özdil'mi var, onu da bilmiyorum ama 277.000 fena bir sonuç değil.

Ekşi sözlük, vikipedi, şu bu derken aradığım aslında nerede doğduğu, annesi kim, babası kim, hala hayattalar mı, evli mi, bekar mı, çocuğu var mı, neler yaptığı, nasıl gazeteci olduğu, nerelerde çalıştığı falan. Vikipedi kısa bir özgeçmiş sunmuş, sonra baktım bir çok site aynı öz geçmişi sunup duruyor, herhalde Yılmaz Özdil böyle bir kısa öz geçmiş hazırlayıp tüm medyaya dağıtmış diye düşündüm.

Araştırmaya devam ediyorum, google'da karşıma çıkan bilgilerin bir çoğu yazdığı yazılardan, benim istediğimse biyografisi, araştırmaya devam, eninde sonunda bulacağım, kimdir, nedir....

Birden karşıma bir sayfa geliyor, CİHAN HABER DERGİSİ, ömrümde duymadığım bir haber dergisi, Yılmaz Özdil ile röportaj yapmışlar, tamam diyorum, buldum, e bu bir röportajsa mutlaka hayatını anlatan biraz bilgi vermiştir, o vermese bile röportajı yapan kişi mutlaka sormuştur, okumaya başlıyorum.....

Yok bu da değil, burada bir çok bilgi var ama benim aradığım hala yok, belki buradan biraz alıntı yapabilirim daha sonra, en azından Yılmaz Özdil'in kendisinin söylediği şeyler...

İnanılacak gibi değil, bir çok sitede Yılmaz Özdil'in hayatı şöyle başlıyor.. İzmir doğumlu ...Anladık İzmir doğrumlu ama kaç senesinde, nedense bu yok, kaç doğumlu olduğuna taktım, ille bulacağım, araştırmaya devam ....

Pes etmiyorum, google'da 4. sıraya geldim, yaklaşık 10 12 tane siteye girdim, hepsi BİYOGRAFİ diyor ama hepsi aynı, hepsi birbirinden kopya, bunu anlamakta zor, hepsi " İzmir doğumlu " diye başlıyor, devam ediyorum, bulacağım ....ama bir taraftanda Yılmaz Özdil'in doğum tarihinin neden bu kadar sır olduğunu düşünmeye başlıyorum, bu Yılmaz Özdil tarafından mı böyle isteniyor acaba diyorum....

Yok artık vazgeçiyorum...bulamadım, bari bulduklarımı sizlere kısaca özetleyeyim de benimle birlikte sizler de öğrenin, tabi bunları bilen bir çok arkadaşım vardır mutlaka, ben bilmeyenler için yazıyorum..

İzmir doğumlu Yılmaz Özdil.....İlkokul, ortaokul, lisesini bilemiyoruz, yok öyle bir bilgi, ama hangi Üniversite gittiğini biliyoruz, BİNGO ...Yılmaz Özidl Ege Ünivesritesi Basın Yüksek Okulu mezunu, süper değil mi, en azından bu bilgi var ama dahası var, eşinin adı Hülya ve aynı Ünivesitede 3. sınıftayken tanışıyorlar, ne zaman evleniyorlar yine bilmiyoruz, ama evliliklerinden bir kızları oluyor, adı Pelin, kendisi şöyle diyor, kalbimin deli gibi attığı kadın 19 yıllık eşim Hülya ve 17 yaşındaki kızım Pelin ( burası Ayşe Arman'dan çalma :)

Sonra, Yeni Asır gazetesinde çalışmaya başlıyor, sonra İstanbul Star gazetesi, çalıştığı her yerin tirajını arttıra arttıra değişimlere devam ediyor, sonra ATV-Sabah ve sonra Hürriyet ve tabi şimdi de hem Hürriyet / Fanatik'te yazarken, hem de Uğur Dündar ile birlikte Star TV Ana Haber Bülteni Yayın Yönetmenliği.....

İşte bizlerin fanatiği Yılmaz Özdil'den İnternette bulabildiklerim, daha bir çok şey yazılabilir, bulunabilir hakkında, bire bir röportajları, hayat görüşü, şu bu bir çok kişi tarafından yayınlanmış.

Çok sevdiğim ve fenomeni olduğum birisi Yılmaz Özdil ama hala kaç yaşında bilmiyorum :))) Belki Sayın Yılmaz Özdil bir gün biz fenomenlerini ve sevenlerini düşünerek biyografisini paylaşır köşesinde ama onu biraz yazılarından tanıyorsak bunu yapmayacağını biliriz :))) O hiç bir zaman kendisini ön plana koyan birisi olmadı ve sanırım bu saatten sonra da olmaz .....

Sevgilerimle,
Haluk
15.09.2010 12:00