1 Kasım 2010 Pazartesi

Akıllı ve Güzel kadınlar yalnız kalır MIŞ .....

Geçen gün çok sevdiğim bir arkadaşım bir şey yazmış Facebook statüsüne," Güzel kadınlar aşkla aptallaşır; ama hem akıllı hem güzel kadınlar, aşıkken akıllıdır. Bu yüzden hep yalnız kalır.."

Ben bu sözü üç beş kez okudum, inanın her okuduğumda daha da irrite oldum. Nasıl yani dedim kendi kendime, güzel kadınlar aşkla aptallaşıyor, aptallaştığı içinde yalnız kalmıyor, yani aşık olmadan evvelki zekasını kaybediyor ve aşık olduğu adamı her ne pahasına olursa olsun elinde aptallığı ile tutuyor. Amaaa kadın hem güzel hem akıllı olursa, zekasından bir şey kaybetmiyor ama bu sefer aşık olduğu adamı kaybediyor.

Bu bana tamamen kadınların kendi kendine uydurduğu bir söylem olarak göründü. Her şeyden önce lütfen bana söyler misiniz, bu her ne kadar erkekleri iğnelemek üzere söylenmiş bir söz olsa da, kadınlara hakaret eden bir söylem değil mi? Yani resmen özeti - Sevgili bayan arkadaşım, aşkını yaşamak istiyorsan aptala yatacaksın, yoksa bu erkek milleti senin akıllı olduğunu anlarsa seni hemen terk eder. Bu mudur yani?

Bir kadın yaşamak istediği aşkı için akıllıyken aptal rolü yapabilir mi? Hadi yaptı diyelim, yaşadığı şeye aşk denir mi? Kadınlar kendi hem cinslerini aşk uğruna nasıl bu kadar saf görebilir? Hangi kadın olduğu gibi değil, olmadığı gibi görünmeyi kabul eder?

Erkeklere gelelim, bana bir tane erkek gösterin ki, aptal ama güzel bir kadınla aşk yaşasın. Böyle bir aşk yaşayan erkek diyelim ki var, sizce çok mu mutlu bir birliktelik yaşıyordur. Aptal bir kadını yanında taşımak isteyen bir erkek olacağına inanmıyorum. Nasıl ki, akıllı kadın aptal bir erkekle aşk yaşamayıp yalnız kalıyorsa, erkek te aptal bir sevgiliyle yaşamak istemez.

Nedense kadınlar bunu böyle görmekten çok hoşlanıyor. Kadın akıllı, iş güç sahibi, ekonomik özgürlüğünü de kazanmışsa, sanki aradığı ilişkiyi yaşayamıyor. NEDEN? Çünkü bu felsefeye göre erkek kadını taşıyamıyor. Akıllı, güzel, ekonomik özgürlüğünü kazanmış bir kadını erkek taşıyamıyor, çünkü bütün erkekler kendinden güçsüz kadınlardan hoşlanıyor, aptal olsun benim olsun mantığında. Öyle mi?

İlişkilerinden hoşnut ve karşılıklı aşkı yaşayan her çiftin sorunları vardır, hepimizin var, ama bu hiç bir zaman kadın benden akıllı aman ondan uzak durayım gibi bir sorun olmaz. Sohbetinde, gezmesinde, eğlenmesinde, yaşamasında birlikte olamadığın, dengeyi kuramadığın bir ilişkiyi kim yaşamak ister, bence hiç kimse istemez.

Güçlü kadınların yaşamı zordur, bunu kabul ediyorum ama bu gücün ana nedeni erkeklerin onu çok güçlü bulup kaçmasından değil, o gücü sağlayan etkenlerin fazlalığından olabilir. Yani, kadının  bu gücü kazanması için fazla çalışması, sevgilisine yeteri kadar zaman ayırmaması, ayıramaması, çok meşgul olması, vs gibi nedenler olabilir. Başka nedenler de sayabiliriz. Bu veya benzeri nedenler ile ilişkisi yürümeyen kadınlar da erkeğin kendisini taşıyamadığını düşünerek akıllı-güçlü-güzelsen yalnız kalıyorsun tezini ön sürebilir.

Bütün erkekler adına konuşamam ama şuan inanıyorum ki, normal bir zeka düzeyine sahip hiç bir erkek, ilişkisinde akıl / zeka olayını bu tarz düşünmez. İlişkisindeki bir çok farklı kritere bakar ama bu benden akıllı o yüzden onu terk edeyim demez.

Diyenler vardır belki, bir şey diyemem ama AKILLI ve GÜÇLÜ ve GÜZEL kadınlar eğer bu savı savunuyorlarsa, lütfen tekrar bir kendilerine baksınlar, bence bunlardan birisi mutlaka eksiktir.


Sevgilerimle,
Haluk
01.11.2010 10:30