25 Aralık 2010 Cumartesi

Beş film .. Beş yorum ...

13 .....Rus Ruleti....Hani bir çok filme konu olan Rus Ruleti bildiğiniz gibi ölümcül bir şans oyunu. Aslında tabi buna oyun demek ne derece doğru olur bilmiyorum, sonuçta dediğim gibi ÖLÜMCÜL. Bugüne kadar bir çok filmde Rus Ruleti oyununu seyrettim ama ilk defa bir filmin direk konusunun Rus Ruleti olduğunu gördüm, belki başka filmlerde vardır ama seyretmedim.

Filmden etkilenmedim dersem yalan söylemiş olurum, sonunu tahmin etseniz bile film o kadar başarılı çekilmiş ki, o anın heyecanını siz de yaşıyorsunuz. Görmeyenler için mutlaka alıp seyretmelerini tavsiye ederim. O anki heyecanı yaşayacağınıza eminim. Filmde son zamanların en başarılı aksiyon oyuncusu Jason Statham da oynuyor.

Şantaj ....Filmi paylaşan üç oyuncunun adını saymam zaten size filmi hemen almanız gerektiğini söyleyecektir. Robert de Niro, Edrward Norton veeeeMilla Jovovich. İnanılmaz üçlü ve tabi yine son derece muhteşem bir film. Konusu da çok alışılageldik değil. Emekli olacak olan Şartlı Tahliye Memuru ile tahliye olmak isteyen bir suçlu ve onun karısı.

Bu üçlü arasında geçen bir film ve tabi filmde Milla oynayınca ufak tefek erotik sahnelerin olacağı aşikar. ben çok başarılı buldum, zaten dediğim gibi böyle bir üçlünün oynadığı film de başarılı olmalı :)

Hırsızlar Şehri....Oldum olası beğendiğim ve sevdiğim aktörlerden birisidir Ben Affleck. Hep iyi filmlerde oynamıştır, bu sefer yönetmen de kendisi. Bu seferde öyle diye düşünüyorum. Konusu çok kez işlenmiş olan Banka Soygunları ile ilgili bir film yine ama bu sefer içine biraz da aşk serpiştirilmiş. Sizi sıkmıyor.

Kadın oyuncuyu olarak seçilen Rebecca Hall'da oldukça başarılı bir performans sergilemiş. Konusu, soydukları bir bankada çalışan bir banka müdiresini rehin aldıktan sonra soyguncu ile banka müdiresi arasında tutkulu bir aşka dönüşen ilişkiler anlatılıyor.

Sıkılmadan izleyeceğiniz bir film.

Durdurulamaz ....Hayran olduğum ve hemen hemen her filmini seyrettiğim Denzel Washington'dan bir film daha. Neden bilmem sanıyorum bu arka arkaya seyrettiğim ikinci Denzel Washington ve Trenlerle ilgili filmi, belki trenlere karşı özel bir ilgisi var :) neyse, oldukça etkili ve güzel sahnelerle donatılmış bir aksiyon filmi.

Kondüktörün umarsızlığından kaynaklanan bir trenin başı boş kalarak son hızla hareket ettiği bir demir yolunda onu durdurmaya gayret eden Denzel ve yardımcısının filmi, yardımcı rolünde de son zamanların yıldızı parlayan oyuncusu Chris Pine oynuyor. Çekimler çok başarılı, heyecanlı sahneler var.

Beğendiğimi söylemeliyim.

Takers...Yine aktör olarak çok beğendiğim ve şimdiye kadar kötü filmlere imza atmadığını düşündüğüm Matt Dillon'dan bir film. Konusu yine çok sıradan olmasına rağmen çok kötü bir film değil. Planlama ustaları bir grup banka soyguncusu ile onları yakalamaya çalışan polislerin hikayesi. Aslında sonunu hemen tahmin ettiğinizi düşündüğünüz bir film gibi gözükse de, sonunda biraz şaşırabilirsiniz. Oyuncular oldukça iyi seçilmiş, çekimleri de başarılı. Aslında bu filmde dikkatimi çeken, çok isim yapmış oyunculardan ziyade, genelde dizilerde yardımcı roller almış oyuncuları tercih etmişler, hani filmlerden ziyade dizilerde farklı roller almış oyuncuları hemen tanıyorsunuz, ille kaçırmamanız gereken bir film değil belki ama hani zamanı güzel geçirtebilir.

Sevgilerimle,
Haluk
25.12.2010 09:15