30 Mayıs 2011 Pazartesi

2 film - 5 dizi tavsiyesi ....

Film - Kimliksiz

Bence son zamanların en güzel filmlerinden bir tanesi. Başrolde muhteşme ve çok sevdiğim bir aktör Liam Neeson oynuyor. Film başladığında ve bir süre sonrasında size çok tanıdık gelecek bir konusu var, benzeri filmler çok çekildi. Harrison Ford'un da çok benzer bir filmi vardı ama filmin ortasından sonra yanıldığınızı anlayacaksınız.

Yani gözüktüğü kadar basit değil. Ancak araba sevenler için hemen eklemeliyim, muhteşem sahneler var. Tavsiye ediyorum.

Film - Limitsiz  

Yine dün seyrettiğim bir film. Başrollerde son dönemlerin parlayan yıldızlarından birisi olan Bradley Cooper oynuyor, yardımcı oyunculardan birisi de bir efsane olan Robert de Niro.

Konusu oldukça ilginç, bir hap sayesinde değişen yaşamlar, beyin fonksiyonlarının gelişimi. Yani biraz uçuk gibi gözükse de aslında neden olmasın diyeceğiniz bir film. Çekimleri de çok güzel. Beğendim, tavsiye ederim.

Dizi - The EVENT 

Son dönemlerde seyrettiğim ve en çok keyif aldığım dizilerden bir tanesi, sezon 1 tamamlandı, yanılmıyorsam 22 bölüm ve biraz 24, biraz Fringe tadında bir dizi.

Aslında en başlarda bu kadar iyi bir dizi olacağını düşünmemiştim, özellikle sonlara doğru inanılmaz bir tempo ve ritm yakaladı dizi ve öyle bir yerde bitirdiler ki sezonu, herkes dört gözle sezon 2 yi bekleyecektir eminim.

En favori dizilerimden bir tanesi.

Dizi - LIE TO ME 

Yine son dönemde seyrettiğim en iyi dizilerden bir tanesi. Tim Roth'un oyunculuğu muhteşem, konular ve çekimler de öyle. Tamamen YALAN üzerine kurulu bir dizi, Tim Roth ve ekibi tarafından insanların yalan söyleyip söylemediği konusunda yapılan çalışmalar, her bir dizide inanın bir çok şey öğreniyorsunuz.

Beden Dili eeğitimini alan arkadaşlarım varsa bilecekler, el, kol, göz, ayak gibi her uzvumuzla ilgili yaptığımız hareketler aslında bizim yalan söyleyip söylemediğimizi gösteriyor. 3 sezon çekildi, şimdi herkes dördüncü sezonu heyecanla bekliyor.


Dizi - THE BORGIAS  

Bu diziden daha önce bir yazımın içinde bahsetmiştim. Papalık, hiristiyanlık dönemlerinde eskiden verilen savaşlar, suikastlar, rüşvetler, planlar. Bunun yanında yaşanan cinsellik, şehvet ve fuhuş. gerçekten diziyi seyrederken insanın inanası gelmiyor.

Bu nasıl bir anlayıştır, kendi dinleri ve yayılmaları konusunda, bencillikleri ve kuvvet için yaşanılanlar. O da The Event gibi başta sarmayıp sonrasında heyecanlı hale gelen dizilerden birisi.

Dizi - CAMELOT 

Merlin çok sevdiğim bir diziydi, 3 sezonunu da seyrettim, oradaki tüm aktörlri çok sevdik, Merlin, Morgan, Gunievvere ve tabi Kral Arthur, bayıldık onlara. Ben bu diziye başladığımda isimler aynı olunca şaşırdım, bildiğimiz isimler ama konu tamamen farklı işlenmiş. Fantastik boyutundan öte, film gerçek anlamda Camelot'u anlatıyor. Sonra üşenmedim açtım google'dan baktım, gerçekten Camelot, Merlin falan var mı diye, şaşkınlıkla gördüm ki vikipedi ne diyorsa dizi de o işlenmiş ve oldukça güzel işlenmiş. Henüz daha çok olmadı, iyi bir dizi seyretmek isteyenler için Camelot'u tavsiye ederim.

Dizi - THE GOODWIFE 

Favori dizilerimden bir tanesi daha. Oldukça keyifli ve heyecanlı. İkinci sezonu oynuyor ve sanırım o da tamamlanmak üzere, her bir bölümünde farklı bir konu olmasına rağmen, olaylar aslında birbirini takip ediyor.

Hani benim gibi Jüri - Savcı - Avukat tarzı dizileri veya filmleri seven varsa kesinlikle kaçırmamalı. Aslında yaşanan olaylara baktığınızda benzerini görebileceğiniz hayat hikayelerinden oluşuyor. Bu tarzda hoşlananlar için ideal bir dizi.