3 Haziran 2011 Cuma

Alexa diyor ki :)


Alexa'yı muhtemelen web ve blog sahipleri çok iyi biliyordur.

Alexa web sitelerinin trafiğini inceleyen, raporlar sunan bir kuruluş, bir çok firma Alexa'nın değerlerine çok önem veriyor ve bu kuruluşun raporları üzerinden hareket ederek site hatta firma alımlarına kadar gidebiliyor.

Kurmuş olduğunuz site eğer çok tıklanıyorsa bu Alıcı firmaların dikkatini çekiyor ve sizin ile ilgilenmeye başlıyorlar, dolayısıyla trafik bilgileri önem taşıyor.

Ben de kendi blogumu uzun bir süredir Alexa kanalıyla izliyorum, tabi bizim sıramız milyon mertebesinde olduğu için herhangi bir ücret ödemeden bakabiliyoruz sıralamamıza.

Bugün baktığımda sıralamamın çokta kötü olmadığını düşünüyorum, Alexa'nın raporuna göre Dünyada - 9.058,968. sıradayım, Türkiye'de durum biraz daha iyi - 123.924. sıradayım, hele İstanbul'a gelince sonuç daha da iyileşiyor - 92.108. sıradayım.

Bunların tabi bir önemi yok, sadece keyif aldığım için yayınlamak istedim, yoksa manevi tatmin dışında beni ilgilendiren bir kısmı yok, yine de insanın hoşuna gidiyor ve daha güzel şeyler yaparak yükselme isteğini tetikliyor.

Bu izlenme ve trafik aslında sizlerin eseri oluyor, sizler okudukça bu trafik artıyor, yoksa ben sayfalar dolusu yazsam ama kimse okumazsa değeriniz, trafiğiniz diye bir şey söz konusu değil. O yüzden ben bugüne kadar beni okuyan, takip eden, üye olan, paylaşan, tavsiye eden tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.

Sevgilerimle,

Statistics Summary for halukdiyorki.blogspot.com

There are 9,058,967 sites with a better three-month global Alexa traffic rank than Halukdiyorki.blogspot.com, and the site has attained a traffic rank of 123,924 among users in Turkey, where almost all its audience is located. The site has a relatively good traffic rank in the city of Istanbul (#92,108).
Alexa Traffic Rank
Global 9,058,968
Global Rank 
Turkey Flag 123,924
Rank in TR