20 Haziran 2011 Pazartesi

Erkek erkeğe kahvaltı sorunu :) ....

Hafta sonları Pınar ile dışarıda kahvaltı etmeyi çok seviyoruz, en gözde mekanımız da Hisar'daki Sade Kahve.

Ne zaman gitsek dolu, ne zaman gitsek güzel ve keyifli insanlar boğaza karşı kahvaltı etmenin keyfini yaşıyor, aynı bizim gibi.

Yalnız dikkat ettiğim bir şey var, belki sizlerinde dikkatini çekmiştir. Hemen hemen hiç erkek erkeğe kahvaltı eden yok.

Bunun nedenini gerçekten çok merak ediyorum, neden? Sonra kendimi irdeliyorum, ben en son bir erkek arkadaşımla veya erkeklerden oluşan bir grupla ne zaman kahvaltı etmişim diye, hiç etmemişim.

Demek ki biz erkekler, erkek arkadaşlarımıza hadi sabah gidip bir yerde kahvaltı edelim sohbeti yapmıyoruz, kızlara bakıyorum tam tersi, 2 kızdan tutun da, 8 10 kıza kadar buluşup kahvaltıya gelenler var. Onların konuşacak şeyleri bizden fazla mı, sanmıyorum.

Peki, biz neden edemiyoruz, öğlen bira içmeye, akşama balık-rakı yapmayı seviyoruz, hani erkek erkeğe sohbeti sevmesek diyeceğim ki zaten hiç bir zaman etmiyoruz, kahvaltı etmememiz de doğal ama öyle de değil, sadece kahvaltı da bu var, sonrasında yine erkek erkeğe buluşup bir çok şeyi beraber yapıyoruz.

Karar verdim, bir hafta sonu erkek arkadaşlarıma teklif edeceğim, sabah kalktıktan sonra bir kahvaltı etkinliği düzenleyelim, ama sadece erkek erkeğe olalım diye.

Bakalım nasıl bir yanıt gelecek :))

Sevgilerimle,
haluk
20.06.2011 11:00