22 Haziran 2011 Çarşamba

Hepinize sonsuz teşekkürler ....


Sevgili Arkadaşlarım,

Bu akşam 100.000 toplam sayfa görünümünü aşmış bulunmaktan duyduğum mutluluğu sizler ile paylaşmak istedim.

Her yazı yazan  gibi ben de yazılarımın okunmasından, beğenilmesinden, eleştirilmesinden, yorumlanmasından gerçekten çok keyif alıyorum.

Birilerinin yazdığım yazılara, verdiğim emeğe saygı göstermesi beni çok mutlu ediyor. 

O yüzden bu yazımı aşağıdaki platformlarda beni okuyarak, takip eden, yüreklendiren, eleştiren, seven siz arkadaşlarıma çok teşekkür etmek için yazdım.

Aranızda uzun yıllar birlikte olduğum dostlarım var, sevgilim, oğlum var, okuyan canım akrabalarım var. 


cember.net'ten gelen çok güzel arkadaşlıklar kurduğum ve arkadaşlığımızın daim olduğuna inandığım insanlar var.


Sonrasında Facebook üzerinden tanıştığım, yüzünü bile görmediğim ama yorumlarıyla beni destekleyen bir çok arkadaşım var.


Hürriyet'in kurduğu Blog sayesinde yazımın yüzlerce okuyucuya ulaşmasına yardımcı olan Bumerang / Yazarkafe ekibi var.

Ve son olarak henüz çömez olduğum ama kısa zamanda beni aralarına alan bir Twitter ve Friendfeed arkadaş grubum var.

Okuyan, paylaşan, eleştiren, yorumlayan, tavsiye eden herkese ama herkese sonsuz teşekkürler.

Hepinizi çok seviyorum.

22.06.2011 
100.012. gösterim için yazılmış bir yazı 22:28