15 Ekim 2011 Cumartesi

5 yılı bitirirken ...

Dün akşam yani 14 Ekim 2011 gecesi, canım sevgilim Pınar ile 5 yılımızı tamamladık, bugün 5+1günü yaşıyoruz.

Nasıl tanıştık, nasıl başladık, neler yaşadık bunları anlatmayacağım artık, çünkü blogumu takip edenler artık neredeyse bizi bizden iyi tanıyorlar. Ben çeşitli dönemlerde birlikteliğimizi kendimize göre tanımlıyor ve duyduğum mutluluğu zaten kelimelere dökmeye çalışıyorum.

Bu sıralar özel günlerimizi Ortaköy Banyan'da kutluyoruz, atmosferi, manzarası, servisi oldukça güzel ve kaliteli bu yeri o yüzden çok seviyoruz.

Akşam yine oradaydık, sevgili garsonumuz Can'a 5. yılı söylemiştim, daha masaya oturur oturmaz hemen birer margarita servisi yaptı bize.

Dün akşam 5 yılı doldurduk, akşam birbirimize baktık, beş sene önce baktığımız gibi, aynı güzellikle.

Merak etmeyin romantik bir yazı yazmayacağım :) Dün konuştuğumuz bir konuyu kaleme alacağım aslında.

Biz nasıl bu beş yılı birbirimize bu kadar saygılı ve sevgi dolu geçirdik. Pınar fikrini söyledi, ben fikrimi söyledim. Neleri doğru yaptık, neleri yanlış yaptık, onları konuştuk ve geldiğimiz nokta ikimizde de hemen hemen aynıydı. Biz aslında bir çok insanın birbirine gösterdiği sevgiden fazlasını göstermedik birbirimize, yani bizi bir arada tutan ana şey SEVGİ değil. Bizi bir arada tutan en önemli kriter, biz birbirimizi değiştirmedik, değiştirmeye çalışmadık, kendi benliklerimizi öne koymadık, birbirimizi tanımadan önce nasıl yaşıyorsak öyle yaşamaya devam ettik, sadece birlikte mutlu olmaya çabaladık. 

Bu söylediğime lütfen inanın, sevgi / aşk gibi sözcükler kelimelerle ifade edildiğinde mutlaka çok mutlu eden şeyler ama önemli olan onu duymanızdan ziyade hissetmeniz. Biz sevgimizden emin olduk, birbirimize güvendik, asla ben yoksam o da yok gibi düşünmedik, bilen arkadaşlarım var, ben de Pınar'da bir çok kez yalnız eğlenmişizdir, yemek yemişizdir, ama bunların hiç birisi bizim aramızda problem olmamıştır.

Önce kendine güven, sonra karşındakine mantığını biz ilişkimizde hep önde tuttuk. Sırf o mutlu olsun diye, mutsuz olacağımız hiç bir şey yapmadık. Fedakarlıklar yaptık mutlak ama bu kendimizin de arzu ettiği ve seve seve yaptığı fedakarlıklar oldu, karşımızdaki mutlu olsun diye yaptığımız fedakarlıklar olmadı, çünkü bu tarz yapılan fedakarlıklar gün gelir ben yaptım, sen de yap misillemesine dönebilecek şeylerdir.

Uzun uzun konuştuk, anlattık birbirimize, sonunda baktığımızda geçen 5 yılın içinde mutsuz, keyifsiz geçirdiğimiz anları anımsayamadık bile. Birbirimize saygımızı yitirmeden, anlayışla, güvenle ve sevgi dolu bir 5 yıl geçirmişiz, ne mutlu bize. Umarım daha nice seneler birlikte oluruz.

Buradan bizleri seven tüm dostlarımıza da teşekkür ediyorum. Bizim ilişkimizin bu kadar güzel olmasın da hiç şüphe yok ki, verdikleri sevgi ve pozitif enerjileri ile bu arkadaşlarımızın da rolü var. Geçirdiğimiz bu 5 yıl içinde onlarca keyifli, huzurlu, sevgi dolu arkadaşlarımız oldu, onlarla eğlendik, birlikte olduk.

Hepinize kucak dolusu sevgiler, ve canım sevgilim, iyi ki varsın ve benim sevgilimsin, seni seviyorum ....

Sevgilerimle,
Haluk
15.10.2011 12:30