15 Ekim 2011 Cumartesi

Xperia Ray Etkinlik gecesi......

Geçen hafta içinde cember.net'ten tanıdığım ve oğlum yaşında olup, oğlum kadar sevdiğim İlker Serdar Çetinkaya beni aradı. " Haluk Abicim dedi, haftaya 13 Ekim Perşembe akşamı bir etkinliğimiz olacak, senin de katılmanı isterim, gelebilir misin? " Ben de memnuniyetle katılacağımı söyledim, davet nedenlerinden birisi de Blogger olunca, yazısını da yazmak gerek diye düşünerek, fotoğraf çekmek içinde makinemi aldım ve gittim.

İlker ZARAKOL firmasında çalışmaya başlamış ve YENİ RAKI'nın junior temsilcisi olmuş, ben de bu etkinliğin Yeni Rakı ile ilgisi olduğunu sanıyordum, meğer Sony Ericsson'un bir etkinliği imiş, bu arada benim geleceğimi teyid için arayan Murat Can ile de telefonda tanıştık, sohbet ettik.

Etkinlik TheHALL diye bir yerde yapıldı, ben hayatımda ilk defa gittim, Beyoğlu'nun arka sokaklarında bir yer, travestileri ile meşhur bir yermiş, mekan çok güzel tasarlanmış. Kapıda hem İlker, hem Murat Can bekliyordu, sarıldık, öpüştük.

Mekan tasarımının yanı sıra farklı kıyafetleri ile manken arkadaşlar gerçekten dikkat çekiciydi. Saat 21'den sonra yavaş yavaş dolmaya başladı. Sunulan yiyecekler ve servis çok güzel ve başarılıydı, özellikle Sushi'ye bayıldım. Bir de sebze kokteyli vardı, masalarda ise peynirinden, mezesine her şey bulunuyordu. Kısacası hiç bir şeyden kaçmamışlar.

Bu gecenin özelliğini daha sonra Murat Can bir kaç satırla bana da mail ile göndermiş. ben bir çok meşhuru tanıyamadığım için kimler vardı, kimler yoktu bilmiyordum, Murat Can'ın yazısını okuyunca sizler ile paylaşayım dedim;


Modanın dayattıklarını reddeden, kendine özgü stillerini yaratanlar Xperia Ray’in “Modaya Meydan Oku” partisinde buluştu. Çarpıcı manifestosu ile modaya meydan okuyan Sony Ericsson’un stil harikası yeni akıllı telefonu Xperia Ray, The Hall’da gerçekleştirilen muhteşem bir partiyle tanıtıldı. Murat Boz, Funda Arar, Mustafa Altıoklar, Deniz Kaprol, Hatice Gökçe, Erdem Yener, Simay Bülbül, Aslı Omağ, Elif Kramer ve Ezra Tuba Çetin gibi birbirinden ünlü konuklar stilleriyle geceye damga vurdu.

Bu yukarıda yazdığım insanlar le aynı mekandaymışım ama inanın hiç birisini ben tanımıyorum, hani görsem sokakta tanıyamam, belki bir tek Funda Arar'ı benzetebilirim, zaten orada da tanımadım :)

Özetle çok keyifli bir gece oldu, bu arada anlatmadan geçemeyeceğim, İlker aldığı sorumluluğu anlatırken Ercüment'ten devir alacağından bahsetti, o sırada Ercüment masamıza geldi, tokalaşırken " ben Haluk " dedim, o da " biliyorum Abi, ben seni cember.net'ten düzenlediğin Bowling turnuvalarından tanıyorum " deyince hem şaşırdım, hem memnun oldum. Onunla da epeyce sohbet ettik.

Pırıl pırıl gençler, İlker, Murat Can, Ercüment ve onların düzenledikleri etkinliğe katılan ben, güzel bir gece, güzel bir etkinlik oldu ama en güzeli bu güzel gençlerin gösterdikleri başarıyı görmek oldu. Allah yollarını açık etsin, çok başarılı bir iş yaşamları olsun ki öyle olacak gibi gözüküyor. Teşekkürler İlker, Ercüment ve Murat Can.

Sevgilerimle,
Haluk
15.10.2011 12:00