26 Kasım 2011 Cumartesi

Uzaylıların girmediği yer kaldı mı :)))

Oldu arkadaşlar, sonunda bu da oldu.

Uzun zamandır merak ediyorum, şu uzaylıları sokmadıkları bir devir kalmadı, geçmişimize girdiler, bugünümüze girdiler, yarınımıza girdiler, hatta uzak yarınlarımızı kontrol bile ettiler.

Daha önce yapıldıysa bilmiyorum, seyretmedim, bilen varsa da düzeltirse de sevinirim, ben ilk defa gördüm. Sonunda Uzaylılar bizim sevgili Amerikan Kovboyları ile de kapıştılar. İşin ilginç ve keyifli tarafı, bizim kovboylar o tabancaları, tüfekleri ve kızıl derili arkadaşlarının yardımlarıyla Uzaylıları yendiler bile.

Bahsettiğim filmin adı " Kovboylar Uzaylılar ". Başrollerde de bizim Indiana Jones'umuz yani Harrison Ford ve yeni James Bond'larımızdan Daniel Craig oynuyor.

Film baştan aşağı fantezi tabi, kovboy kasabasına gelen uzaylılar ve kaçırdıkları insanları kurtarmaya çalışan kovboyların mücadelesi. Kovboylar arada kızıl derili arkadaşlarının da desteği  ile uzaylıları evrene geri postalıyorlar. Nasıl bir film derseniz, sıkılmıyorsunuz, hareketli, hani tavsiye edeceğim neredeyse, ama yani birazcık, sadece birazcık bile mantık arıyorsanız, sıfır diyeceğim :)

Gerçi hangi filmde mantık var derseniz orası ayrı, ama ben yine de uzaylıların Kovboylara'da mağlup olduğunu görünce üzüldüm. Çok başarısızlar, hiç bir filmde insanlara karşı kazanamıyorlar, şanssız bir topluluk demek :)

Aslında bugün size izmediyseniz bir dizi tavsiye edeceğim. TERRA NOVA, ben bu diziyi çok beğeniyorum. Seyredenler vardır belki, gerçekten son zamanlarda seyrettiğim en güzel dizilerden birisi. Heyecan, aksiyon, romantizm ne ararsanız var. Biraz Jurassic park, biraz Uzay maceraları, komplolar, suikastlar, sırlar yani anlayacağınız seyircilerin ilgisini çekebilecek ne varsa bu dizi de var.

En kısa zamanda başlayın, sanıyorum şu anda 9. Bölüm yayınlandı, 1. sezon 12 Bölüm'de bitecek, son 3 bölümü kaldı yani, pişman olmazsınız :)

Sevgilerimle,
Haluk
26.11.2011 15:30