24 Aralık 2011 Cumartesi

2011 yılına Halukca bir bakış ve 2012 mesajım...

2011 senesini de bir kaç gün sonra terk ediyoruz. Yeni bir yıl, yeni umutlar, yeni olaylar.

Kimimiz için çok keyifsiz, kimimiz için çok mutlu, kimimizin hayallerinin gerçekleştiği, kimimizin hayal kırıklıkları yaşadığı, kimimizin boşanıp, kimimizin evlendiği, büyük aşkların bittiği, büyük aşkların başladığı, işini kaybeden, iş kuran, yeni iş bulanlarla dolu bir yıl oldu 2011.

Ülke olarak bakacak olursak, çok keyifli bir yıl geçmediğini düşünenlerdenim, Van depremi, PKK teröründeki artıştan dolayı sayıları çok yükselen şehitlerimiz, Ekonomideki dalgalanmalar, Siyasi belirsizlikler, anlamsız kavgalar, Spor ve özellikle Futbolda yaşanan Şike olayları, bitmek bilmeyen göz altılar, mahkumiyetler, tahliyeler... Yani anlayacağınız Ülke olarak da pek parlak bir yıl geçirdiğimiz söylenemez.

Ben kendi adıma 2011 yılını değerlendirecek olursam, benim için özellikle son iki dönemi oldukça hareketli geçti diyebilirim. En azından 30 yılı aşan profesyonel iş yaşamıma veda edip, kendi işimi kurdum, bu işimi kurarken ailemden sevgilime, en yakın arkadaşlarımdan daha önce çalıştığım iş yerlerindeki arkadaşlarıma kadar olağanüstü destek gördüm.

Annem, Babam sağlıklı, arada sırada anlaşmazlıklar yaşasakta her zaman birlikteyiz, maddi manevi destekleri her zaman benimle oldu. Canım kardeşim sağlığına büyük ölçüde kavuştu, o ve sevgili eşi Abdullah'da her zaman yanımda oldular, sıkıntılı dönemlerimde beni hiç yalnız bırakmadılar. Yeğenlerim Lara ve Tarık, okullarında çok başarılılar, örnek öğrenciler. Aile içinde huzur dolular, onlar ile birlikte olunca hissettiğiniz en önemli şey, pozitif ve huzurlu olmanız.

Canım oğlum Hazar bu sene Sabancı Üniversite'sini bitirdi, Bilgisayar Mühendisi olarak mezun oldu, ALES sınavında Türkiye 6. sı oldu, Sabancı Üniversitesi'nde master hakkı kazandı ve master'a başladı. Kendine bir arkadaşı ile ev tuttu. Tübitak'ın bir projesinde çalışıp maaşını da alıyor. Sağlığı yerinde, çok görmesem de onun iyi olduğunu bilmem yetiyor.

Sevgilim ile bu sene 6. yılbaşını kutlayacağız, sorunsuz, sevgi dolu, saygılı ve birbirine güvenen bir birliktelik içindeyiz, onun da benim de yaşadığımız tüm olumsuzlukları birlikte olumluya çevirip, her konuda birbirimize destek olmaya devam ediyoruz. Bugünlere gelişimde onun bana verdiği emeği asla inkar edemem. Sevgilimin biricik oğlu Mert'in yakınlığı, sevgisini hissetmek, onlarla birlikte bir şeyler paylaşmanın keyfini yaşamakta çok güzel.

35 yıllık çocukluk arkadaşlığından bugün iş ortağı olduğumuz Recep, Deniz, Melis ile birlikte olmak. Canım kankam, biricik arkadaşım Üner ve sevgili eşi Esin ve Hazar ile zaman geçirmek, 20 yılı aşan dostluğumuzu son yıllarda daha da pekiştirdiğimiz sevgili kardeşim Murat ile bir çok gecemizi paylaşmak, Ortaköy'de rakı içmek, sohbet etmek. İnternetten tanıştığım ve en uzun süredir yaşamımda yer olan Yelda'cığımı tanımak, sevmek, birlikte eğlenmek.

Senelerdir internet üzerinden başlattığımız arkadaşlığımızın gerçek dünyada da çok güzel devam ettirdiğimiz bir çok dostum, arkadaşım, sevdiklerim, beni sevenler. Hayatımdaki bir çok olayı benimle birlikte yaşayanlar, benimle birlikte sevinip, benimle birlikte üzülenler, birlikte harika zaman geçirdiğimiz ve çok keyif aldığımız dostlarımız, arkadaşlarımız.

Baktığımda 2011 benim için keyifli geçmiş, aynı 2010 gibi, aynı 2009 gibi. Yaşadığım olumsuzluklar olsa da çevremde öyle güzel bir pozitif enerji var ki, bu beni çok fazla etkilememiş. Yakınımda olanlardan, birlikte olduklarımdan hep çok keyifli enerji almışım, hiç yalnız kalmamışım.

2011 öyle veya böyle geçmiş, zaman geçmiş, geçiyor ve geçecek de, ama önemli olan sizin kurduğunuz arkadaşlıklarınız, aileniz, sevdiklerinizle birlikte olmanız. Muhakkak ki, bir çok arkadaşım için acı anlar da var, annesini, babasını, eşini, çocuğunu kaybedenler var belki aramızda, ya da evliliği biten, aşkları biten, işini kaybedenler de var. Önemli olan siz bunları yaşarken çevrenizde hala bir sevgi çemberi, dostluk ve arkadaşlık çemberi varsa ne mutlu size.

Bütün dostlarıma çok ama çok güzel bir 2012 diliyorum. Sizleri seviyorum, eğer 2011 yılında beklediğiniz ama gerçekleşmeyen hayalleriniz varsa, 2012 sizlerin yılı olsun.

Sevgilerimle,
Haluk
24.12.2011 12:30