27 Aralık 2011 Salı

BARS .... Bölüm 5






BARS Bölüm 5


Yasemin hala kendine gelememişti. Yıllar sonra Aybars’ı görmek, hem de Berfin ile birlikte görmek herhalde hayatında tahmin edeceği son şeydi.

Şirketten çıktıktan sonra direk eve gelmişti. Ne yapması gerektiğine bir türlü karar veremiyordu. Berfin ile konuşmalımıydı yoksa Aybars’ı mı aramalıydı. Ne olup bittiği hakkında hiç bir fikri olmaması kendisini çok rahatsız etmişti.

Aybars’ın telefonu hala duruyor mu diye merak etti, hemen cep telefonuna baktı, evet duruyordu. Arasam ne olur diye düşündü. Tamam çok medeni bir şekilde ayrılmamışlardı ama yine de Aybars’ın telefona yanıt vereceğini düşündü. Peki ama Berfin ile Aybars’ın arasında nasıl bir ilişki var dı? Berfin’in o gizemli hali aklına geldi, halletmem gereken bir şey var demesi.

Aklına ilk gelen ihtimal, Berfin ile Aybars’ın bir ilişkisi olduğu ve Aybars’ın bu konuda Berfin’i sıkışıtırmasıydı, belki de şantaj yapıyordu, Bars’dan bu kadar gizli saklı yaptığına göre mutlaka buna benzer bir şey vardı. Bu durumda Aybars’ı araması sorun olur muydu acaba? Aybars kendisinin Berfin’İn yardımcısı  olduğunu biliyor muydu acaba?

O kadar çok soru geliyordu ki aklına ve hiç birisine yanıt verememesi çıldırtıyordu, en sonunda ne olursa olsun diye Aybars’ı aramaya karar verdi ve aradı.

-       Alo!

Ses Aybars’ın sesi değildi.

-       Merhaba, Aybars Bey ile görüşebilir miyim?
-       Kim arıyor?
-       Yasemin deyin, o tanır.

Sessizlik oldu, muhtemelen telefona yanıt veren kişi ahizeyi kapatıp, Aybars’a sesleniyordu.

-       Şu anda müsait değil Hanımefendi, birazdan o sizi arayacakmış. İyi günler.

Telefon kapandı. Herhalde toplantıda falandı, neyse en azından Aybars’a ulaşabilmişti. Daha sonra arayacağına göre sorularının yanıtlarını da o zaman alabilecekti. Acaba Berfin’i de arasam mı diye düşündü ama sonra vaz geçti, Berfin ile ilgili konuları Aybars ile konuştuktan sonra da halledebilirdi.

Kafası biraz daha rahatlamış vaziyette yatak odasına gitti, üstündekileri çıkardı, aynada kendisine baktı, uzun süre vücut hatlarını inceledi, evet güzel bir kadındı, iç çamaşırlarını da çıkardı, göğüsleri hala dikti, hiç bir sarkma emaresi yoktu, beli biraz kalındı ama olsun daha incelecekti, en beğendiği yeri bacaklarıydı, bütün olarak baktığında kendisini beğendi, bir duş almak istiyordu ama banyoya gidince kararını değiştirdi, küveti doldurmaya başladı, küvete girip biraz dinlenmek, dinlenirken de kafa çekmek istedi.

Sıcak suyu açtıktan sonra çırılçıplak salona döndü, perdeleri kapalı değildi ama karşısında zaten kendini görecek kimse yoktu, salon ormana bakıyordu ve karanlıktı. Kendisine bir cin-tonik hazırladı, tekrar banyoya döndü, küvet sıcacık suyla dolmaya başlamıştı, içine çeşitli çiçek aromalarını ilave etti, biraz da köpük, eliyle şöyle karıştırır karıştırmaz su hemen köpürmeye başladı.

Bu sırada cep telefonu çaldı, hemen salona koştu, arayan Aybars’tı.

-       Bu ne sürpriz Yasemin, silmemişsin numaramı.
-       Merhaba Aybars, neden sileyimki?
-       Nereden aklına geldim, hayırdır.

Hemen konuya girmek istemedi.

-       Çocuğun nasıl? Sağlıklıdır inşallah.

Aybars hemen yanıt vermedi, bir süre sessiz kaldılar.

-       Çok üzgünüm Yasemin, anlatmıştım sana mailde, ayrıca sana gösterdiğin anlayış için bir teşekkür dahi edemedim.
-       Önemli değil, nasıl peki çocuğun, eşin?
-       İyiler. Eee nereden aklına geldim.

Nasıl söylemesi gerektiğine henüz tam karar verememişti, ne demeliydi?

-       Çok ilginç bir şey oldu da, aslında o yüzden aradım seni.
-       Hayırdır ne oldu?
-       Bugün bir mail aldım, tanımadığım birisinden...
-       Eee, benimle ilgisi ne?
-       Ekinde bir fotoğraf göndermiş, ne zaman çekilmiş bilemiyorum da...

Aybars sessiz kaldı.

-       Orada mısın, sustun birden de.
-       Buradayım, ne vardı fotoğrafta Yasemin?
-       Sen ve bir kadın?

Berfin demek istememişti, Aybars belki kendisi bir açıklama yapardı.

-       Olabilir, eşimle gittiğimiz bir zamanda çekilmiştir ama kim çekmiş, neden çekmiş ve neden sana gönderilmiş onu anlayamadım. Belki de bir çalışanımla falan çekilen bir fotoğraftır. Fotoğraftaki kadın kim? Nasıl birisi?

Artık kararını vermişti. Gerçekleri söyleyecek ve bu işin aslını Aybars’a soracaktı.

-       Aybars, o kadını ben tanıyorum, o yüzden bana gönderdiler sanıyorum ama ne amaçla gönderdiler inan ben de bilmiyorum. O yüzden sana sormak istedim.

Aybars yine sessizleşmişti.

-       Aybars...?
-       Evet buradayım Yasemin, sen kimden bahsediyorsun?
-       İşte o fotoğraftaki kadından, o kadın benim müdürüm Berfin Aybars ve gerçekten nasıl tanıştığınızı bilmiyorum, aslında çokta merak ediyorum. Bu konuda bana söyleyecek bir şeyin olursa memnuniyetle dinlerim, çünkü ben aradaki bağlantıyı çözemedim, saatlerdir bunu düşünüyorum.
-       Yasemin, bu gerçekten uzun bir hikaye ve bunu telefonda anlatmam çok uzun sürer. Müsaitsen sana gelebilir miyim?

Yasemin bunu beklemiyordu, Aybars’ı, ilk aşkını, ilk erkeğini görmeyi hiç beklemiyordu, heyecanlandı.

-       Ciddi misin? Seni görmek beni de mutlu eder.
-       Ben de bundan mutlu olurum, hatta müsaitsen bu akşam uğrayabilirim, biraz geç saatte olacak ama mutlaka uğrarım, bu konuyu seninle konuşmam çok önemli, yanlış fikirlere kapılmanı istemem.
-       Tamam bence de uygun, evdeyim zaten, çıkmayacağım bir yere.
-       Peki Yasemin, sadece bir soru sormak istiyorum, bu konuyu başka kimseyle konuşmadın değil mi? Sonuçta biliyorsun çok özel bir durum.
-       Hayır, fotoğraftan da kimseye bahsetmedim, zaten tam işten çıkarken gelmişti mail, okudum ve eve geldim. Konunun ne kadar özel olduğunun farkındayım Aybars.
-       Ev adresini alayım, saat on bir gibi sende olurum, tamam mı?
-       Tamam Aybars.
-       Gelirken getirmemi istediğin bir şey var mı?
-       Yok, teşekkür ederim. Geldiğinde görüşürüz, ev adresimi vereyim.

Ev adresini verdikten sonra telefonu kapadı, elinde cin tonik ile banyoya gitti, küvet dolmuştu, suyun üstü köpükten gözükmüyordu, aldığı alkolün de etkisi ile libidosunun yükseldiğini hissetti, acaba Aybars ile sevişirler miydi? Bu düşünce bile tahrik olmasına neden oldu, sıcacık suya girdi, kadehinden bir yudum daha aldıktan sonra, köpüklerin içinde kendini okşamaya başladı. Evet, Aybars ile sevişecekti, kararını vermişti.